هر آنچه که باید در مورد عطر و ادکلن بدانید

در این مقاله تخصصی ما به بررسی تفاوت عطر و ادکلن و ماندگاری هر یک می پردازیم با ما باشید با فروشگاه عطر سال ۲۴

عطرها چیست؟

عطر ترکیبی پیچیده از آنچه مردم در صنعت عطر اشاره به عنوان مواد خام است. این مواد خام می تواند عصاره های طبیعی یا مواد خام مصنوعی باشد.

روغن های عطر در یک حلال (معمولا الکل) حل می شوند تا از ذائقه های شاداب کننده لذت ببرند. غلظت بالاتر روغن معمولا به معنی یک عطر قوی تر است. استحکام رایحه، تعیین طول مدت استفاده از پوست در پوست شماست.

مهم است که توجه داشته باشید که هر عطر بوی مختلفی در هر شخص بوجود می آورد. این عدم قطعیت و پیچیدگی است که بسیاری از مردان را تهدید می کند، اما اگر شما به عنوان یک فرایند کشف آن را نگاه کنید، می تواند یک سفر لذت بخش باشد.
تفاوت بین عطر، عطر، توالت، و کلن چیست؟
عطر یک اصطلاح عمومی است که برای عطر استفاده می شود. این در بسیاری از فرم ها آمده و نام های مختلف نامیده می شود، اما به طور کلی در این دسته قرار می گیرد:

 

عطر خوب

 

ایو فرایشه نسخه رقیق شده ترین عطر، معمولا با روغن عطر ۱-۳٪ در الکل و آب. معمولا کمتر از یک ساعت طول می کشد
اد
کلن odklone (ادو کلن). قدیمی ترین عطر برای عطرهای مردانه در آمریکای شمالی استفاده می شود. نور، تازه و میوه ای، معمولا از روغن های عطر ۲-۴٪ در الکل و آب تشکیل شده است. تمایل دارد در رایحه های آروان برای جوانان استفاده شود. معمولا حدود ۲ ساعت طول می کشد.
توالت (ادو تویلت). ترکیب اسپری نور با عطر ۵-۱۵٪ خالص در الکل جدا شده است. معمولا حدود ۳ ساعت طول می کشد.
عطر (ادوپرفیوم). از لحاظ تاریخی، جنسیت، برای توصیف محصولات مردان و زنان استفاده می شود و بهترین واژه برای توصیف عطر است. (استفاده از ادکلن بیشتر در این پست، هر چند فقط به این دلیل است که بیشتر خواننده ها با عطر مرتبط هستند.) حاوی ۱۵-۲۰٪ عطر و طعم عطر است و حدود ۵ تا ۸ ساعت طول می کشد.
بخور فساد لاتین در هر فوموم (از طریق دود). متمرکز ترین و گران قیمت ترین گزینه های عطر. کمی عطر و طعم دهنده (و یا عطر؛ شما می توانید ببینید که چگونه این اصطلاحات گیج کننده است!) متشکل از ۲۰-۳۰٪ ذاتی عطر خالص است. یک برنامه تنها می تواند تا ۲۴ ساعت طول بکشد.

در زیر میتوانید فقط یک نمونه از طیف وسیعی از عطرهای موجود را مشاهده کنید. چهار خانواده اصلی راهنمای عمومی هستند – شما می خواهید هر کدام از آنها را کشف کنید و عطرهای موجود در آنها را پیدا کنید که لذت می برید و می خواهید خود را ایجاد کنید.

http://sal24.ir/wp-content/uploads/2017/08/PerfumePyramid.jpg

همانطور که یادداشت ها خشک می شوند، عطر تغییر خواهد کرد، به طوری که عطر برای تکامل و تبدیل شدن به جالب تر می شود. به طور معمول علامت یک رایحه کم کیفیت اگر آن را در طول عمر خود یکنواخت باقی بماند. اگر چه این همیشه مورد نیست …
خطی نسبت به عطرهای غیر خطی

بعضی از رایحه ها برای شما و یا از اسپری اولیه شما بوجود می آید تا زمانی که شستشو دهید این عطرهای خطی نامیده می شوند. دیگران نامیده می شود غیر خطی – تغییر خواهد کرد و از طریق لایه های یادداشت ها در طول زمان می گذرد.

اکثر فرآورده های با کیفیت دارای چرخه زندگی عطر هستند که در بالا ذکر شده است. اغلب تولید کنندگان عطر کم هزینه در این پیچیده شدن عطرها سرمایه گذاری نمی کنند؛ بنابراین یکی از ساده ترین روش ها برای شناسایی عطر ارزان قیمت این است که آن را بوی تمام وقت آن است که فرسوده است.

با این حال، عطرهای خطی با کیفیت وجود دارد، زیرا اهداف خود را دارند. در کار من ممکن است بخواهم بوی تمام مرکبات / بوی تمام روز را بجای مرکبات که بعد از ناهار تبدیل به یک چرم مصنوعی بشویم. این شب را به یک شب تاریخی جایی که ممکن است یک مرکبات زیبا و بی نظیر تازه بخورم که به عنوان شب یلدا به پایان می رسد به اسانس وانیل صاف تبدیل می شود.

چرخه زندگی عطرها

عطرها چرخه حیاتی سه بخش دارند؛ فکر می کنم هرم تبخیری که در آن بالا به آرامی ناپدید می شود تا زمانی که به پایه برسید. هر یک از سه بخش حاوی عطرهای فردی یا یادداشت ها هستند که به آنچه بوی شما می بخشد با هم هماهنگ می شوند.

 

 

 

http://sal24.ir/wp-content/uploads/2017/08/Perfume.jpg

سه نوع یادداشت وجود دارد که شامل رایحه اکثر رایحه های رایج میباشند: یادداشت های بالا، متوسط ​​و پایه:

توجه بالا توجه داشته باشید که ابتدا بوی سبک تر عطر است که بلافاصله پس از اعمال پوست به بینی می رسد. یادداشت بالا ۱۵ دقیقه تا ۲ ساعت طول می کشد. نکات برجسته معمول عبارتند از عطر گل های مختلف نور، مرکبات، عطر های میوه ای، عطر های پودری، دریایی و آبزیان و ادویه هایی مانند دارچین.
یادداشت متوسط همچنین به عنوان یادداشت های میانه یا قلب اشاره می شود. یادداشت میانی عنصر اصلی عطر را نشان می دهد. یادداشت های میانی پس از بالا بردن یادداشت ها ایجاد می شود و می تواند ۳-۵ ساعت پس از اسپری شدن باشد. این علاوه بر توجه بالا است؛ آنها یکدیگر را ساختند. یادآورهای قلب اغلب شامل عطرهای سنگین تر مانند یاسمن یا عطرهای سبز مانند چمن یا سنگ می باشند. عطر ادویه مانند دارچین و گل میخ در اینجا می تواند همراه با عطر های میوه ای نیز ظاهر شود.
یادداشت پایه آخرین باری که این عطرها را یادآوری می کنند، اغلب یادداشت های جسورانه ای هستند که بعدا در روز بیشتر قابل توجه می شوند. یادداشت های پایه پایه را پایه گذاری می کند و تعیین می کند که چقدر عطر بر روی پوست شما می گذارد. آنها تمایل دارند تا ۵ تا ۱۰ ساعت طول بکشد. یادداشت های پایه معمولی چوب صندل، خزه، سبیل، وانیل، قیر، چرم، دود، تنباکو و مشک است.

 

دو نوع عطرها: طراح و نیش

رایحه طراحان چیزی است که در اکثر فروشگاه ها دیده می شود. این رایحه های ساخته شده توسط شرکت هایی مانند Armani، Chanel، Burberry و دیگر مارک های طراح، بین ۲۵ تا ۱۵۰ دلار بطری هزینه می کنند. این رایحه ها به صورت توده ای تولید می شوند و برای مصرف انبوه طراحی شده اند. آنها برای یک مخاطب گسترده هستند و به طور معمول امن تر (به این معنی که آنها از واکنش های شدید دور ماندند). آنها همچنین از مواد ارزان تر ساخته شده اند تا هزینه های خود را حفظ کنند و حجم تولید را فعال کنند.
عطرهای طعم دار از مواد گران تر و با کیفیت بالا (معمولا) ساخته می شوند. این عطرهایی است که توسط هنرمندان صنعت ایجاد شده است و برای مشتری انتخابی ترتیب داده می شود که تمایل به پوشیدن چیز خاصی دارد. این رایحه ها همیشه جذابیت عطر و طعم طراحان را نخواهند داشت. در عوض، آنها را قبول نمی کنند، عطرهای شلوغشان را دوست دارند. آنها توسط افرادی که علاقه مند به عطر هستند و می خواهند مرزها را فشار دهند، دنبال می شوند. آنها معمولا بیش از ۵۰ دلار هزینه می کنند و می توانند به چندین صدها نفر برسند.

قیمت گذاری: اقتصاد عطر

پول بیشتر لزوما به معنای بهتر عطر نیست. برخی از رایحه های رایج تر صد سال گذشته فرمول های نسبتا ارزان بودند. ممکن است مواد مخلوط گرانقیمت را مخلوط کرده و به یک ظرف غذا بدخواهانه برسید.

یکی از بزرگترین رانندگان قیمت، مقدار عطری روغن کنسانتره عطر است. گرچه اغلب هزینههایی که شما برای پرداخت هزینه می کنید، هزینه بازاریابی و تصویر مرتبط با یک برند است، نه هزینه هزینه مواد خام شامل عطر و بوی.

مارک های اصلی عطر هایی را تولید می کنند که بخشی از علم و بازاریابی است. آنها احساس آشنا به تمام عطر خود را دارند. برای مثال، عطر Ralph Lauren ساخته شده است تا یک خانواده از عطر های شناخته شده داشته باشد. اگر برای یک دهه استفاده می کنید، جدیدترین عطرهای Polo باید برای شما راحت باشد، حتی اگر آن عطر و بوی شما عادت نداشته باشد.

 

نحوه انتخاب و خرید عطر و ادکلن مناسب

مطالعات علمی حاکی از آن است که یک انسان به طور طبیعی می تواند کلن را که با عطر و بوی بدن او بهترین است، انتخاب کند.

اجازه دهید به این نکته توجه کنم: شما بهترین فرد برای تعیین اینکه کدام عطر مناسب شما است.

اجازه ندهید دیگران برای شما انتخاب کنند – دلیل این است که چرا عطرهای هدیه برای سالها استفاده نشده اند.

در عوض، از نظرات دیگران برای تصحیح یا سوءاستفاده از تصمیم خود استفاده کنید. فقط اگر چند نفر به شما بگویند عطر شما خاموش است یا انتخاب ضعیف باید چیز دیگری را امتحان کنید.

همچنین خرید کور را ندهید، این زمانی است که شما در مورد خرید یک عطر در مورد کسی توصیه می کنید بدون اینکه خودتان آن را امتحان کنید.

از عطرهای فروشگاه عطر سال ۲۴ دیدن کنید و لذت ببرید از خریدتان

جهت دیدن محصولات و عطر های خالص فروشگاه روی نوشته زیر کلیک کنید

خرید عطر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *